kudaterbang

top

Monday, December 27, 2010

break the wall

sepanjang hari aku berjemur....dari demam smpai x demam..hahah..makin itam aku....hurm....best lah..jumpe member2 baru...belajar benda baru....aku suke....
model yang ku tembak.....huhu...ade gaye x...


ni pon die gak....anoi...model baru....huurm.ok lah

salah seorng model jugak....pandai posing..bagus2...
dengan mengunakan silap mata aku ubah bajunya hahah...
       sekodeng sikit model sorng ni....:)

bang jangan bawak lari model sy............dengan besahaje bro tu menculik model ku


setelah model ku dilarikan orng..maka aku telah menculik model baru
bergaya dengan moto.....pewiiiitt....santik tu

wah..ranggiiiiiii....terbaik ni....leh jadi awek baru aku...hahah


inilah peteri rimba yang telah aku jumpa sepanjang perjalanan ku
sewaktu aku memburu tepoh hari............wah................

antara crew2 yang terlibat...



tq kepada semua yang menjayakan nya......dapat aku belajar serba sedikit dari dia orng....ko orang memang best.....terbaik break the wall muar 2010....tq semua....i'm happy but penat woooo......

No comments:

Post a Comment

click