kudaterbang

top

Friday, May 20, 2011

(do you remember that time) toys part 4

disini bermulanya pengenalan......bermula satu ikatan .....termetrai satu perjanjian........


 teman akan ku jalinkan hingga akhir hayat...disini aku berdiri.....kita kawan sejati...

mr reed : ni yang wat aku jelos ni......dah ade kawan baru...aku disishkan.......
(pengenalan yang menjalinkan ikatan mesra)

mrs white : sy suke berkawan ngn awak.....
mr smart : ye ke....mr reed x marah ke nanti...kita berkawan ni..
mr white : sy ngn die just kawan sahaja......x lebih dari tu.......
mr smart : cm tu sy leh ngurat awak.....hahah
mr white : malu sy awak cakap mcm tu (malu)


mr smart : awak hati2 tau...batu tu licin..
mrs white : awak sy suke tempat ni......t kita dtg lagi lah..
mr smart : sy memg suka dtg sini kalo sy berseorgan......


 cantikan pemndngan d sini.....sy suke tgk matahari terbenam......dengan angin pantai yang nyaman.
t ade masae sy bawak awak naik bot ye....msti awak suke.....

mr smart : awak...
mrs white : ape ek.....nak ckap ape....
mr smart : hurm.....nak ckap........xde ape2 lah....
mrs white : lah...main2 lak die.....beri tau je lah...sy nak dengar.....
mr smart : nantilah sy beri tau......x sesuai kot...kang awak x degar....angin kuat (wek)

 semua ni telah ku jangka..walaupun aku tidak bersama mu....aku tetap menantikan saat2 kita dahulu..walaupon ia adalah kenagan dan akan mengamit kenagan....walaupon sukar diucap dengan kata...aku tetap menunggu saat kita dahulu (mr reed)



kotor nya tempat ni.....eh....ingat nak main kat tepi air......t kita g cari tempat lain lah...

dah lah penat sgat ni...jom lah kita g minum2 dulu........1 ari sy berjalan ngn awak.......
t ade mase sy bawak jalan2 lagi eh :)

mr smart : kita kongsi lah bersame......sy x habis lah minum semua..
mrs white : sy nak minum air lain....
mr smart : lah.....mcm tu pulak......oder air lain lah kalo mcm ni :)....

2 comments:

click