kudaterbang

top

Wednesday, November 9, 2011

hidup ku



Alhamdulillah......

Lame gak x menulis ni...last tulis karngan time aku tingkatan 5 rase aku...tu pon nak dpatkan 360 patah perkataan punya lah payah...maklom le...aku bukan bijak sgat...bace buku pon jarang........mane lah ade idea nak menulis ni....huhu..tapi ari ni terasa rajin lak nak menulis pasal diri aku ni........

amin aku telah bergelar siswazah........ sudah tamat pembelajaran ku selamat 19 tahun aku belajar....start dari tadika sehingga ke universiti...akhirnya aku telah dapat gading itu "berjaya hingga ke menara gading" kini aku telah dapat gading itu....... amin...syukur....air mata ku dapat ku kawal ketika memiliki nya.... ketika aku ingin mendaptkan nya.... tidak pernah aku rasa seperti hari itu..... aku bangga dengan diri ku in........terasa ketika itu untuk sujud syukur walaupon dalam dewan yang penuh dengan siwazah lain...sebak rasanya menatap segulung ijazah.... itu lah hadiah dari anak mu kepada keluarga ku........

dari usia muda semuda 5 tahun aku telah menuntut ilmu.....dari sek tadika ke sekolah menegah ke politeknik dan yang terakhir adalah Uni yang di impikan oleh setiap pelajar.... walaupon keputusan aku tidak berapa cemerlang...ke inginan untuk menjejak kan kaki dan bersaing adalah tinggi....... dari sek menegah hingga ke universiti...kehidupan mengajar ku....kehidupan mematangkan ku dan kehidupan yang mendidik ku..... ilmu adalah segalanya..... memang wang amat bernilai tatapi ilmu lah kunci nya....... bagi aku...ape yang aku buat..aku menykainya....lalalalal.........

amin...anak mu telah berada dilandasan yang betul....setelah beberapa tahun menuntut ilmu...aku dapat mengembirakan family aku....tq my family...... anak mu telah berjaya.... kalo ade rezeki anak mu akan smbung....tapi xnak smbung master........ nak dpat Ir pon jadi lah....sbar lah....kalo smbung pon nak amik kos lain...mekanikal memg penat.......huhuhu........:P amik fotograper or business lak lah... kalo rajin lah :P


dah x tau nak taip ape....agak lame x main blog ni...x tau nak tulis ape....selalu aku gmbarkan cerita-cerita aku dengan gambar..tapi kali ni aku nak menaip lak... ade masa aku letak gambar-gambar...:)...

2 comments:

click