kudaterbang

top

Saturday, May 28, 2011

jam yang telah ku miliki......









akan bertambah mengikut keadaan semasa......tu lah keje ku....kumpul bende alah2 ni


"orang yang mempunyai masa adalah orang yang mempunyai masa depan...aku mempunyai masa depan maka aku memerlukan jam untuk itu"


idaman hati ku

banyak lagi toys-toys yg aku belom ade lagi.....tapi saje je tunjuk....nak beli...tapi belom ade kemampuan....pic sumber intent je......kalo nak hadiah boleh je :)









Tuesday, May 24, 2011

comel kot

kalo aku dah suke......xleh lah kate ape....cantik....aku suke pic katak.....dah musim kot.......











aku suke pic ni semua...walaupon aku rembat dari intenet.....:)

Friday, May 20, 2011

story budak nakal (part 2)







story budak nakal






(do you remember that time) toys part 4

disini bermulanya pengenalan......bermula satu ikatan .....termetrai satu perjanjian........


 teman akan ku jalinkan hingga akhir hayat...disini aku berdiri.....kita kawan sejati...

mr reed : ni yang wat aku jelos ni......dah ade kawan baru...aku disishkan.......
(pengenalan yang menjalinkan ikatan mesra)

mrs white : sy suke berkawan ngn awak.....
mr smart : ye ke....mr reed x marah ke nanti...kita berkawan ni..
mr white : sy ngn die just kawan sahaja......x lebih dari tu.......
mr smart : cm tu sy leh ngurat awak.....hahah
mr white : malu sy awak cakap mcm tu (malu)


mr smart : awak hati2 tau...batu tu licin..
mrs white : awak sy suke tempat ni......t kita dtg lagi lah..
mr smart : sy memg suka dtg sini kalo sy berseorgan......


 cantikan pemndngan d sini.....sy suke tgk matahari terbenam......dengan angin pantai yang nyaman.
t ade masae sy bawak awak naik bot ye....msti awak suke.....

mr smart : awak...
mrs white : ape ek.....nak ckap ape....
mr smart : hurm.....nak ckap........xde ape2 lah....
mrs white : lah...main2 lak die.....beri tau je lah...sy nak dengar.....
mr smart : nantilah sy beri tau......x sesuai kot...kang awak x degar....angin kuat (wek)

 semua ni telah ku jangka..walaupun aku tidak bersama mu....aku tetap menantikan saat2 kita dahulu..walaupon ia adalah kenagan dan akan mengamit kenagan....walaupon sukar diucap dengan kata...aku tetap menunggu saat kita dahulu (mr reed)



kotor nya tempat ni.....eh....ingat nak main kat tepi air......t kita g cari tempat lain lah...

dah lah penat sgat ni...jom lah kita g minum2 dulu........1 ari sy berjalan ngn awak.......
t ade mase sy bawak jalan2 lagi eh :)

mr smart : kita kongsi lah bersame......sy x habis lah minum semua..
mrs white : sy nak minum air lain....
mr smart : lah.....mcm tu pulak......oder air lain lah kalo mcm ni :)....

click